Termeni și Condiții

Termeni si Conditii

Website-ul www.cargotrack.ro, platforma Cargo Track si aplicatia mobila sunt proprietatea Cargo Track Solutions.

Termenii de utilizare ai platformei de Monitorizare Cargo Track (denumiți în continuare „Termeni”), asa cum sunt prezentați în prezentul document sunt și vor fi guvernați în conformitate cu legea română.

Serviciul de monitorizare CargoTrack este furnizat de Cargo Track Solutions, str. Constantin Brailoiu nr. 10, Oradea, Bihor. Tel: 0374 430 060 E-mail: office@cargotrack.ro, www.cargotrack.ro, J5/1747/10.10.2012, cod fiscal RO 30769457 și se adresează persoanelor juridice și celor fizice (denumit în continuare „Clienți”)

Prin utilizarea sau accesarea aplicatiei CargoTrack sau a oricarei aplicatii (inclusiv aplicatiile mobile) puse la dispozitie de catre Cargo Track Solutions, sunteti de acord sa respectati acesti Termeni si Conditii.

Cargo Track Solutions deține drepturile de proprietate, inclusiv drepturi de proprietate intelectuală cu privire la conținutul site-ului (ex: text, imagini, logo) dar si dreptul asupra functionalitatilor puse la dispozitie prin website, aplicatie mobila sau orice alt mijloc.

Drepturile de autor sunt protejate prin legislație specifică (existând repercusiuni de natură civila/penala), astfel că reproducerea (sau orice operațiune de prelucrare) oricărui tip de conținut prezent în website-ul nostru necesită consimțământul nostru scris.

1. Disclaimer (Limitarea răspunderii)

Nu oferim nicio garantie ca accesul la site-ul, platforma sau aplicatia mobila vor fi cursive si fara intreruperi.

CargoTrack nu este responsabil pentru urmatoarele

  • Orice dauna sau pierdere directa sau indirecta incluzand, dar fara a se limita la castiguri nerealizate, pierderi de profit si/sau nefructificarea unor oportunitati de afaceri suferite ca urmare a nefunctionalitatii platfromei de Monitorizare CargoTrack.
  • Pierdere sau corupere a datelor din continutul siteului si/sau platformei, atata vreme cat aceasta nu este cauzata de noi sau nu este in controlul nostru

2. Folosirea platformei de monitorizare

Utilizatorul poartă responsabilitatea exclusiva cu privire la modul în care va utiliza informațiile generate de Aplicație si decide informatiile pe care le va arata platforma de Monitorizare.

Cargo Track Solutions ofera servicii de monitorizare a vehiculelor pe baza unui echipament GPS. Informatiile adunate si afisate de echipamente prin intermediul platformei sunt dupa cum urmeaza mai jos:

  • localizarea vehiculelor in timp real pe harta;
  • raportarea activității (traseu, kimometri parcursi, viteza, consum de combustibil, perioada de stationare/functionare, informatii despre temperatura)
  • alerte pentru diverse evenimente, prestabilite de Client
  • notificări în cazul expirării perioadei de valabilitate RCA/revizie ITP, expirare documente etc.

3. Continut

Utilizatorul este unicul responsabil pentru continutul publicat pe platforma CargoTrack:

  • Este interzisa publicarea informatiilor cu caracter pornografic sau violent;
  • Este interzisa publicarea informatiilor cu caracter obscen;
  • Este interzisa publicarea informatiilor care constituie o incalcare a legii;
  • Este interzisa publicarea informatiilor care incurajeaza sau prezinta droguri, arme sau cruzime;
  • Este interzisa publicarea informatiilor care promoveaza homofobia, rasismul sau sunt defamatorii;

4. Costuri

Folosirea platformei de monitorizare CargoTrack nu este gratuita. Aceasta se face in baza pachetului de abonament ales de catre Client, asa cum apare si in contractul semnat intre Client si Cargo Track Solutions.

5. Plata

Plata se poate face in persoana, prin transfer bancar sau direct prin platforma CargoTrack.

Modalitatile de plata, periodele de facturare, suspendarea abonamentelor sau rezilierea contractelor sunt specificate in contractul de colaborare incheiat intre CargoTrack si Client.

6. Inchiderea/ suspendarea contului

Cargo Track isi rezerva dreptul de a inchide si/sau suspenda conturile Clientului in conditiile specificate in contractul incheiat intre CargoTrack si Client.

Clientul poate solicita suspendarea serviciilor pana cel tarziu la sfarsitul lunii calendaristice. Suspendarea efectiva a serviciilor va avea loc in luna urmatoare de la data specificata de acesta.

7. Suport tehnic

Suportul tehnic se realizeaza prin telefon la numarul 0374430060 sau email office@cargotrack.ro in intervalul orar 8 – 22 de Luni pana Vineri.